Mrlbrk ben biraz daha bekleyin derim geö döllenme ve geç yumurtlama olmuş olabilir benim öyle çünkü son adetim 8 haziran 1 ay gecikti doktor kendi kafasından tarih verdi 19 haziran yaptı şiödi 11 haftalık olacaktık 2 gün önce kontrolümüz vardı küçük çıktı şimdi 10+1 olduk kendi adet tarihime göre 13 14 haftalık filan olucaktım geç yumurtlama olmuş bende geç döllenmeyle beraber 3 haftalıkken öğrendik minicikti kesesi yeni oluşmuştu inşallah sizin de vardır 2. Gebeliğiniz mi ?