Deleted27272 Kizlar dogum yapalı 6 gün oldu ilk zaman ayağım sisti indi hemen ama iki gündür yüzüm gözüm burnum patlayacak gibi normal mi bu
Seda_krmnli42 Deleted27272 bol su ve nescafe iç atarsın. Sezeryandan sonra çok normal bnmde oldu bol su ve nescafeyle attım
Deleted27272 Arzu24 yok değil sismem de indi şükür. Şimdi de sezeryan yerim şişti ama doktor normal diyor iki gün daha böyle olursa gideceğim nede sisiyorki sezeryan içi şişti. İçimde Bi şey var gibi