Momandbaby3 Çift rakamlara düştük çok şükür Rabbim hepimize sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eylesin 🙏Sizler ne durumdasınız kızlar ?
asliu_ Momandbaby3 benim de erkek tansiyon probleminiz mi var benim de var maalesef alfamed kullanıyorum 😌 insallah saglikla doğururuz ilk gebelik mi
Momandbaby3 asliu_ riskli gebelik uzmanına gittim senin tansiyon problemin yok dedi bana bende kullanmıyorum ilaç çok şükür 10 11 çıkıyor tansiyonum evet canım ilk gebeliğim sendedemi tansiyon problemi var ?
asliu_ Momandbaby3 ne güzel evet benim var hamilelik öncesinde de vardi 13 9larda cikiyodu hep ilac kullanıyorum simdi 12 13 8 9larda çıkıyor
asliu_ ozlemtugra aynıyız 🥰🌺 ayni olanlar temmuz anneleri olarak vatsap grubu falan kurabiliriz aslinda 🍀