Sevdeylmaz Merhaba en son bir ay önce kontrole gittim bu ay hiç kilo almadım hatta baktım bu sabah biraz vermişim bile. Normalde çok kilolu değilim çok da kilo almamıştım bir sorun olur mu benim gibi olan var mı bu aylarda acaba
Kubra_elif_ahmet Sevdeylmaz Bebeğinin kilosu iyiyse bence kendi kilonu çok sorun yapma… Bana da gören karnın çok küçük diyor hiç kilo almamışsın diyor ama bebeğimde bende gayet iyiyiz
ipekyareny Hiç korkma canım bende 36+3 haftadayım ve gebeliğin başından beri sadece 3 kilo aldım insanın yapısıyla alakalı bu durum