Melek63 Acil Cevap….Bebeğimin ilk kalp atışını dün duyduk çok şükür. Bazı inanışlara göre bebeğin ilk kalp atış hızı cinsiyeti ele verirmiş. 140 altı ise erkek üstü ise kız deniliyor. Aksini yaşayan oldu mu ?
Hatice_gzr2505 Melek63 benim bebeğimin kalp atışı hep 150 lereydi hiç aşagıda görmedim oğlum olacak cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum