Narmin21 Gunaydin kizlar. Bugun karnimin altinda hafif birweyler hissediyorum, cok az adet agrisi gibi. Hamileligimde bu zamana kadar oyle birsey olmamisti, sizce dogum yaklasmismidir? Ilk bebegim 39+6da olmustu😊
Papatyaytt Narmin21 valla cnm bnmde ilk gebelik 1hsftadir nerdeyse o dediğin şeyi hissediyorum ama bakalım bnde doğum yakın diyorumm ama hayirlidi bugün kontrolüm var 39.+1ddryim
Mucizemyoldaa Narmin21 bende 38+3 haftadayım canım. Bzen bendede oluyor fakat brbişimden tık yok. Baskı yapıyor rahmimde, bende doğsun sağlıkla istiyorum artık. Çok zorlanıyorum, fakat gününü geçiricrm diye korkuyorum
Narmin21 Papatyaytt Ben ilk hamileligimdede agri olunca dogum agrisi oldugunu anladim, chunki hic bir zaman adet agrisi olmamisti, simdi ama hafif agri o yuzden bilemiyorum. Zamani da geldi artik🥲 Sag salim olsunlar da 🤲