Kızlar merhaba. Adetimin 4.gunundeyim ve bilgisi olan arkadaşlara ihtiyacım var. Bu ay ilk defa ovülasyon testi kullanacağım (inşallah 🥲). Ovulasyon ile bilgisi olan hamile kalanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Ayrıca doktora gitmeden bu ay klomen kullanarak denemek istiyorum bı zararı olur mu bu şekilde kendim takibini yapayım diyorum. Klomen ile ovulasyon testi birlikte götürebilir miyim bu şekilde kullanan oldu mu ? Bı zararı olur mu hanımlar ? Çatlatma iğnesi vurdurmak istemiyorum sadece klomen kullansam yeterli olur mu ? 🌸
Bu arada folik asit ve coraspin kullanıyorum. Pıhtılaşma problemim var