Nissaam Kızlar 17+4 haftalik olduk fakat hala hareket falan hiçbişey hissetmiyorum doktorum 2 hafta önce daha erken bekle bi kac hafta dedi 2 hafta geçti yine hissetmiyorum normalmi sizce sizler ne zaman hissetmeye başladınız
Uykusever_16 Nissaam her gebelik ayno olmuyor canım korkma hissedersin ben 17 de hissettim kuzenim tam 20 de hissetti ilk gebelik mi?
Yenidilek Nissaam canım kilo durumun ne ? Göbek bölgen yağlıysa normalde de hissetmen biraz uzun sürebilir.
Beyzossb Nissaam bende 19 sonlarına doğru hissetmeye başladım 😍 şimdi 21 haftalığız babası sevince baya hareketleniyor bizimki
Azimeka Nissaam ikinci gebeliğim suan 18 haftalıgım 3 4 gğnfür yeni hissetmeye basladım ilkinde 21. Haftafa hissetmiştim canım normal ilk gebeliğinse
Nissaam Uykusever_16 evet ilk gebelik arkadaşımla ayni haftalarda gebeligimiz o hissediyorum.falan deyince ben daha cok evham yaptim cok teşekkür ederim
Nesine @“Nissaam” genelde kız bebekleri gec hissedilirmiş etraftan duydugum kadarıyla canm birde ilk gebelikse normaldır korkma ☺️
Cigdemalp Bende 18 haftalık hamileyim ben hissetmedim henüz 20 den sonra hissedildiği söyleniyor bende kilo ile alakalı olduğunu düşünüyorum ☺️
karat O haftalarda ben de hissetmiyordum 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım endişe etme daha vakti vardır