Busranur1108- kesinlikle travel alınmamalı. Maksimum 2 yaşa kadar kullanırsınız alırsanız eğer. Kendimden deneyimliyim. Ondan sonra çocuğun esas arabaya ihtiyacı oluyor yavrum hem sığmıyor hem de taşıma kapasitesini aşmış oluyor 2 yaşından sonra. Size tavsiyem tam yatarlı kabin tipi bebek arabası olacak hem yer kaplamaz hem de açılıp kapanması pratik. Baston da yer kaplıyor ama travele göre gene de kullanışlı. Travel sistemde aç kapat yer bul falan çok zor. Travel arabam var oğlum 27 aylık sığmadığı için kabin tipi arayışındayım.