Gzde14 seym4 bnde bekliyom cok sıkıldım canım yanıyorr ara ara geceleri sancım oluyor ne gelen var ne giden 40+3
B8use seym4 bende 40 oldum ay 5 den beri böyle bi adet sancısı gibi geliyor gidiyor gaz mi var acaba diyorum emin olamıyorum ikinci doğumum olacak
seym4 Semaen off valla sıkıldım biliyo musun 😃 bu arada son adet tarihimin başlangıcı 2 Temmuz muydu emin değildim ona göre geldim hep ultrasyon hep doğruyu yansıtmış mıdır merak ediyorum. Sizinkide mi o civarlardı?
Yeniannee25 Gzde14 seym4 ayy bide kız erken gelir diyorlar hep yaa yalan 😊 benimde kız benimde gelmez daha o zaman 💁🏻♀️🙃
seym4 Semaen yok orası öylede ben adet tarihimi tahmini vermiştim acaba biraz daha ileri bi tarihte geriden mi geliyorum diye. Beyin yaktım bi önceki cevaplarda kusura bakmayın🤣