Aysun55 şöyle söyleyim catlak icin dahi krem kullanmadim ben. Doktorumada danisarak tatli badem yagi kullandim. Bu zamana kadar hersey cok guzeldi. Ama son 4 gün beter haldeyim. Yarin insallah doktoruma gidicem tam vaktinde yetisti imdadima. Yarn danisicam bakalim ne diyecek :/