Deletedmom34 Sina Sonay ismini çok seviyorum ben ayın son günü anlamında ama çok hoş bence. Kızım olursa ben onu düşünüyorum. Acaba kaçıncı haftada belli oldu biz 12 deyiz de 😇
SemihDamlaDalan Sina hayırlısı olsun☺️ Benimde kızım olacak 32+1 haftalığız ismimin hira olacak hayırlısıyla ☺️