Ben klomen ve catlatma ignesi ile hamile kaldım canım. Yumurtaliklarim catlamiyormus. Önce klomen verdi klomen bittikten bir kaç gün sonra kontrole çağırdı. Yumurtaliklara bakmak için iki tane yumurta vardi bir kaç gün sonra tekrar çağırdı boyutu guzel dedi bir iki gün daha bekleyelim dedi sonra baktık kendi kendine catlamiyor boyutu da gerilemesin diye catlatma ignesi verdi. Bir tane igne zaten istedigin yerden vurunuyorsun ben koldan vurundum. Daha sonra da regl gününü bekledim cok şükür ilk seferden sonuç aldım.