Aynrknk Merhaba.ilk doğumum normal olmuştu.ikincisi sanırım mecburi sezaryen olacak.sezaryen doğum yapanlar pijama takımı olarak kaç tane,nasıl gerekir acaba. Ben dikis olacağı için 2 tane gecelik aldım ,pijama takımı almadım ama yeterli olur mu ki?
Nazlimom Aynrknk 2 gömlek pijama almıstım zaten cıkınca sadece üst giydiriolar yürütmeye kalkınca altını giyiyosun oda akşamı buluyor ertesi günde diğer aldıgımı giymiştim öğlende hastaneden cıktık
SerraveAnnesii Benim normal doğum olacaktı yine de yanımda iki pijama vardı. Sezaryen oldum devlette doğum yaptım hastanede iki gün kaldım 2 takım pijama yetti 😊
Aynrknk Anladım,çok sagolun.2 tane gecelik almıştım.en iyisi bir tane de alt üst pijama takımı alayim