Pinarr35 Allahim isteyen dileyen herkese nasip etsin 7 gun once ikizlerimi 35+5 de kucahima aldimm. Çok şükür ki bebeklerim kuveeze girmedi 🥰
MMmerve_ Pinarr35 gozunuz aydın kac kılo dogdular acaba ya benımde suyum sınırda 36haftayı ortaladım doktorum heran alabılırım sezeryana dedıde kövezden korkuyorum bende
Asel2520 Pinarr35 ay maşallah sağlıcakla büyütün inşallah darısıda benim başıma 🥰🌸 doğum sonrası süreç nasıl geçti acaba
Pinarr35 Deniz2961 evett ben 1 hafta sanci cekerek gittim ciger gelistirici oldumm 48 saat sonrada dogum.yaptim
Pinarr35 MMmerve_ oglan 2855 kiz 2655 dogduu 🥰🥰🥰 dogum sancisi cektim ben 3 4 gun sonrada 2 gun agrim olduu 3. Hun ayaktaydim 4. Gun temizlik yaptimm gun gectikce daha iyi oluyorum🥰
Pinarr35 Asel2520 aagol canomm dogum oncesi biraz sanci cektim ben ,sonrada sezeryan agrilari oldu 2 gun o kadar tabi agrin oluyor ister istemez amaa ben 3. Gun ayaktaydim 4. Gun temizlik yaptimm
MMmerve_ Pinarr35 maasallah darısı bana ınsallah ya dua edın ben cok korkuyorum :( sezeryan korkusu bıyandan bebek köveze gırerse korkusu bıyandn
Pinarr35 MMmerve_ hiç korkmaa hersey gelip geciyor bende bir cok seyden korktumm o yuzden panik yaptm dogum esnasinda hic bisey hissetmiyorsun zatenn sadece sonrada agrilar.oluyor onada agri kesici veriyorlar surekli
anneyimmm42 Pinarr35 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah canım bizlerde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah minnoşları 🤲🏻🌸
ikizleribeklerken Pinarr35 maşallah rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bizlerde inşallah sağlıkla doğum yapalım