hilaleee canım evlendigimde benimde öyle oldu. bir seylere çok üzüldüm stres yaptım o yüzden oldugunu düşünüyorum. 5 ay denedik doktora gittik. Doktor cok erken tedagi için yeni evlisiniz dedi sonra ben adet düzensizliğim olmaya basladi diyince tamam o zaman bebeğe yönelik tedavi yapalım dedi. Eşim de muayene oldu bu surede onda sıkıntı çıkmadı. Bende hormonlarda dengesizlik vardi bebek düşündüğümüz için dogum k hapi kullanmadim. Yumurtakiklarin catlamiyor simdilik tek sorun o gorunuyor dedi Doktor klomen ve yumurtalik catlatma ignesi verdi ilk denemede tuttu şükür.