Sebahat44 şu anda sonucunuz net negatif ama siz çok erken test yapmışsınız sabahta açmıştınız bi post canım çok sabırsızsın ☺️ Bi hafta sonra yap en azından kan testini ben 4 gün önce yapmıştım 22 çıkmıştı ne hamilesin ne değilsin demişti doktor tekrarla dedi yaptırmadım bekledim adetim 5 gün geçince doktoruma gittim keseyi gördük 5 haftalıktı ama ben 22 yi görünce bile acaba hamilemiyim şöylemi böylemi demedim 10 gün bekledim sana da biraz sabretmeni öneriyorum 6-7 gün