30 a girince her an doğurcakmışım gibi hissediyodum, 5 haftayı geride bıraktık😂 size de öyle geliyor mu bilmiyorum ama her hafta kendini daha bi hissettiriyor sanki, çok şükür buraya kadar geldik, hayırlısıyla kavuşalım inşallah ❤️❤️
Sizler nasılsınız? Normal bekliyoruz biz hayırlısıyla, tarihi belli olanlara çok özeniyorum😂