Pepuk Rabia_K 36+4 3500 benimde doktor normal doğumun zorlayacağını bebek içinde travma yaratabileceğini söyledi yinede kararı bana bıraktı bende sezaryen olacağım
Seyma_ck busrafsar ultrason fotosundan FL diye yazan kısımdaki rakamı 7 ile çarparsaniz boyunu öğrenebilirsiniz😇o haftalarda bana da söylemiyordu doktor ben merak edip öğrendim
Rabia_K Hcrtg Ceviz avakado süt yoğurt çok tüketmiştim ama bende sonradan gebelik şekeri çıktı birazda o yüzden kilo aldı 🙄
Edanurta Binnur81 normal dogum istiyorum doktorumda normal gayet iyi yaparsin demisti cati muayenesinde iyi cikti kafasi gectikten sonra bunyesi rahat gecer dedi
gulselican Benim normalde son adet tarihime göre 32+0 ama 1 hafta geç döllenme var 31+2 haftalık bebeğim ve 1.750 kg. doktor normal dedi ama burayı okuyorum hep 2 kglarda bebekler üzüldüm
Neslihanarslan06 gulselican benimde 32 +0 ken 1778 dedi. Ama normal dedi doktor. Normal doğum için çok kilo alması da iyi değil canım üzülme
tugbakilic gulselican benimde o haftada 2800 gramdi tam 1 hafta sonrakontrolumvardi o zaman 2100 gram oldu
Seyma_ck busrafsar önce cm e çevirmek için 10 la çarpılıyor aslında😇 yani 5,13 cm onu da 7 ile çarparsak 35,9 cm gibi bir şey çıkar yani bebişiniz yaklaşık 36 cm🥰