Seyma_ck busrafsar ultrason fotosundan FL diye yazan kısımdaki rakamı 7 ile çarparsaniz boyunu öğrenebilirsiniz😇o haftalarda bana da söylemiyordu doktor ben merak edip öğrendim
Cnn_K Akca01 ultrason kağıdı dahi almıyorum ben her gittiğimde doktor değiştiriyom hepsi birbirinden değişik
Busoo Cnn_K aynen bende özele gidiyorum diye doktorları geziyim bakiyim dedim hepsi değişik biri vitamin yazdı diğeri ne gereksiz dedi ultrason kağıtları bile farklı farklı yaptıkları yorumlar desen yine öyle
Aycdlpyrz Melisaelf 18+1 haftalığız 😍 bugün doktordaydık 235 gr 19 cm bebeğimiz 🌸👼🏻 2-3 günde önden gidiyoruz 🤲🏻 Şükürler olsun
ayseguuuLLL_ Bussuk tam bilgi sahibi değilim ama benimkide o civarda olduğu için genel olarak iyi bence
Ilaydaozkan8 Melisaelf 26 . Haftamda gitmiştim en son haftaya diğer kontrolüm 30 olucaz 26. Haftamda 900 gram 30 cm di kızım bakalım ne kadar kilo aldı 1 ay da heyecanlıyım baya 🙈💖
starmom Eliiiiif bende kilosunu 19 dan sonra öğrenmeye başladım daha önce söylemedi sadece boy söylüyordu doktorumuz sonradan karın çevresini ölçerek bakıyor