Rabia_K 38+4’te benim de kilosu 3344 gr boyu 54 cm idi. Beklenen doğum gününe 10 gün vardı. Çatı muayenesinde biraz dar gibi demişti doktor. 3500 gr sınırı koymuştuk kendimize. Kilosu bunun üstüne çıkarsa zorlayabilir seni dedi. 11 nisan pazartesiye sezaryen günü aldık. O zamana kadar sancım gelirse normal doğum yoksa sezaryen olacak. Sancım da gelecek gibi değil, bacak arasındaki ağrı bile gitti. 😂 doğuracak gibi hissetmiyorum hiç. Mecburen sezaryen olucam gibi. Gününü beklesem haftada ortalama 250 gr alır dedi doktor. O zaman da koyduğumuz sınırı geçiyor olacak. Siz de doktorunuza danışın isterseniz bu konuda. Önemli çünkü. Sağlıkla dünyaya gelsinler 🙏🏻😊