ozg011 Kızlar letu ve alfenix pre life kullanıyorum. Bugün ovulasyonun son günü Sol kasıklarımda ağrı var çok kotu. Yürürken bile çok kotu ağrıyor. Yardımcı olabilir misiniz. Yumurta çatlatma iğnesi kullananlar varmı böyle bir durum yaşadı mi?