Kdryhkn karanfilim fazlası da zarar canım kullanma pek.
Öncelikle ılık su ile dişlerini fırçala soğuk su ya da çok sıcak su daha da tetikliyor.
Tuzlu su ile gargara yapabilirsin uyuşturuyor o bölgeyi az da olsa, yatarken yüksek yastık kullanmayı dene ve ağrıyan tarafa değil diğer bölgeye doğru yatmaya çalış.
Bir de sarımsak iyi geliyor bana çiğneyip ağrıyan yere yerleştiriyorum ama fazla da yapma bunu tansiyon düşürüyor sonra
İnşallah hemen geçer ve bir daha hiç olmaz diş ağrısıni allahım düşmanıma vermesin dua 🤲🏻