Seda3309
🌷Sağlık ocağına gidip gebe olduğunuzu bildirdiginizde size vitamin ilaçları yazıyorlar kanntestleti yapıyorlar ve aşılar için çağırıyorlar.
🌷Aile hekimim gebe kalmaya karar verdiğimde bile folik asit yazmıştı. Ama ben kullanmadım. Dengeli beslendim ve folat (doğal folik asit) duzeyim hep yüksek oldu. Doktor şimdiki besinlerle nevkadar iyi beslenen de ihtiyacın olacak demişti ama olmadı ☺️
🌷Baharda cikan yabani otlardan bolca yiyip stoklayin derim. Çünkü onlarda hormon pestisist suni gübre falan yok ve vitamin mineral açısından da çok zenginler. Ben gebe kalmadan önce bunlardan tüketmeye çok dikkat etmiştim faydasını gördüm şimdi gebeliğin sonundayim yine faydalanıyorum. Kenger, ebegümeci, hardal otu, çiriş otu vs kaynamış suya koyar azicik pişirip suyunu süzer ve buzdolabı poşetleri de porsiyonlar halinde dondurursaniz kışın da vitamin mineral kaynağınız olur. Bu ay ise olabildigince tüketmeye bakabilirsiniz.