Senin psikolojik durumuna göre karar ver bence yani ben öyle yaptım. Testi yaptırdığım da bana olumsuz bir şey söylendiğinde ben bu hamileliği hiç bir şekilde iyi geçiremez çok aşırı yıpranırdım o zyüzden yaptırmadım. Ha merak ettim mi acaba yine de yaptırsam dedim mi dedim ama duymak istemediğim şeyle yaşamak daha zor olacağı için vazgeçtim.