Mom578988 Kızlar 6+4 haftalığım ama bulantım yok. Erkek olacak o zaman diyor herkes. Kız bebek olsa bulantın hemen olurdu diyorlar doğru mu bu
Asil_hatun Mom578988 2 oğlum var ikisindede bulantilardan hastanede geçti illallah ettim alakası yok yani bide daha erken bulantilar 8. Haftada başlar
Dolunaybelinay Mom578988 daha cok erken bulantı olabilir de belli olmaz. Yada bizim gibi hiç olmaz 18+0 ım hiç bulanmadı kusma olmadı
Haticecebrail21 Mom578988 bnim bulantilarim hamileligimin 3.ayinda basladi.Ilk 2 ay acikma aserme vardi.2 ay bulantim devam etti ve tamamen kesildi cinsiyetimiz ise 16.hafta da kız denildi😊
Reyhan35 Mom578988 benim bebeğim erkek ilk 3 ay kusmaktan kafamı kaldıramadım bence alakası yok canım
selinnn0912 Mom578988 kesinlikle değil benimde 3 ay boyunca hiçbir bulantı kusma vs olmadı. Sadece çok uyudum bana da öyle dediler bende erkek hissediyordum ama salı günü kız çıktı 😂😂
KagansMom Alakası yok. Çünkü kuzenimin oğlu oldu ve 5 ay boyunca sabah ayrı akşam ayrı kustu. Benim de hayırlısı kolaylıkla gelsin oğlum olucak bir kere bile midem bulanmadı. Hamilelik belirtilerinşn hiç birini yaşamadım hatta aşerme dahil 😄
Erbe Mom578988 alakası yok canım oğlum ılıcak 12 haftaya kadar kusmadim ama aşırı derecede midemmm bulaniodu yemek bile yiyemeiodum 35 haftalıgim 12 haftadan snra hoc bişi kalmadı o bu üye göre değişiyor ablam 9 ay boyunca küstü kızı oldu
Azra_Mom Mom578988 benim kız 8-9 haftalarda başladı ve 32+2 hala geçmedi bence bu kız erkekle alakalı değil de kişinin vücuduyla alakalı
Smyye1B Mom578988 Oğlum olucak şimdiye kadar bulantım olmadı 28 haftalığız. Bugün hafif hafif bulantım var sanki.
Edabykl Mom578988 valla inşallah olmaz 😂 benim 5+2 de basladi suan 15 haftaligim hala fenayim daha bugun kustumm ve goz kenarlarimdaki damarlar hep catlamis yuzumun ruhu gitmiiiis cokmus durumdayimm 🤢😂