Hani adet oluruz da kanamayı tutamayız istemsiz gelir ya öyle oluyor benim ilk hamileliğimde gece tuvalete girdim çıktım yattım birşey geldi avcum kadar kanama sandım bi baktım bir avuç kadar ıslanmış 2 dk sonra bi daha geldi sancı falan yoktu hazırlanıp doğuma gitmiştim prematüre doğdu benim oğlum ama şuan iki yaşında ve ikinciye hamileyim 😀