Gizce23 Kızlar merhaba tüp bebek sürecındeyım geçen ay transferım olucaktı ama rahim duvarı sökülüyor dedi dogum kontrol hapı verdı bu ay transfer olucak inşAllah rahim duvarı sökülmesi nedir bilen var mı transfer kacıncı gun yapılıyor ?
Sekerportakalii Gizce23 benim bildiğim kadarıyla gebelik oluşmadığında rahim duvarı sökülür yani incelir kanama olur. Transfer hazırlığına adetin 2. Günü başlanır canım ilaç kullanılır ve rahim kalınlaştırılıp gebeliğe uygun hale getirilir
yanlisanlamaama Gizce23 adet döneminde de rahim duvarı kendini yeniler ona benzer bir durum bazen karşılaşılabiliyor adetin ikinci günü gidip rahim kalınlaştırma için tekrardan tedavi görürsünüz inşallah güzel geçer 🧿🤍