Kizlar dişimin dibi iltihap etti galiba kıpkırmızı oldu ve şişti uzun zamandır öyle ihmal ettim dişçi korkum var diye.. smdi okudum da bebeğe zararliymis hamilelikte diye ben evde ne gibi bi tedavi uygulayablrm dişçiye gitsem antibiyotik verir onu da hamileyken kullanamam ve geceleri çok kanıyor disim napsam bana akil verin