Özel muayeneye gidiyorum orda baya detaylı baktı doktorum. Tek tek anlattı. Kalp odacıklarından, beynine, kemiklerine, midesine kadar ne nasıl olmalı bizimki nasıl normal mi diye bahsetti. Devleti bilmiyorum ama sizin bebeğinizi ekranda görmek, detaylı bilgi almak en doğal hakkınız. Bunu talep edin doktorunuzdan bence.