Ayyyy illallah ettim artik bu nedir ya. Zaten sacim az cok dökülürdü, hamilelikte bi ara asiri cogalmisti sonra birden hic dökülmemeye basladi. Dört ay olcak dogum yapali, yaklasik iki aydir sanirim okadar cok sacim dökülüyorki yolunmus tavuga döndüm resmen. Sacimi topluyorum sagdan soldan alttan üstten kisa kisa saclar cikiyor. Normalde kapaliyim evde sacimi salip gezeyim diyorum yok acik birakinca attigim her adimda dökülüyor sanki.
Lütfen biri bir akil versin nasil gecer bu? Birde evde sacini toplamayan bayanlar nasil duruyorsunuz, saclariniz dokülmüyormu, yada rahatsiz etmiyormu is vs yaparken?