Sunshine235 Merhaba, 3 düşük sonrası Doç.Dr. Gonca Yetkin YILDIRIM’a yönlendirildim, aranızda giden oldu mu? Önerileriniz ve yorumlarınızı bekliyorum.
Zynpasr65 Ben şuan gidiyorum canım 2 aydır kontrollü bi şekilde femara ile yumurtlama takibi yapıyoruz bu ay 2. Ayım çok hoş bi bayan gerçekten 😊