sersss ödnegin 4-5-6. Haftalardaysan yerlesme kanamasıdır korkma ama yinede doktora gitmelisin. Gebeliğin ortalarındaysa kesinlikle doktora gitmelisin.gebeliğin son haftalarındaysan nişanın gelmiştir dert etme agrın sızın yoksa bebeginin hareketleri normalse doktora sadece mesaj atarak bilgi verebilirsin. Yani dönem dönem değişir lekenin anlamı