MiracAlpinveUmutunAnnesi girayinannesi Bende zaman geciremezdim dogunca da zaman yetmiyor 4 yıl geçti doğum yapali ben bile şaşırıyorum 😄
girayinannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi orası öyle benimde 2 yaşında oğlum var şimdiki hamileliğimde onda da aynı isyanları etmiştim ama önemli olan şuanın geçmemesi 😂😂
Babycira Aynı fikirdeyim 28 haftalık olduk herkes zaman çok hızlı geçiyor desede bana gecmiyooorr bebeğime kavuşmak için gün sayiyorum
girayinannesi Babycira kız yine iyisin aramızda 8 hafta var sen daha öndesin maşallah sen az isyan et ben daha çok edicem😂😂
girayinannesi Babycira olmaz olmaz 1. Yi de isyan ede ede 39 haftada doğurdum oradan biliyorum 😂😂 hamilelikte her şeyi iyi düşünmek gerekiyor çünkü kötüye yoracak bir sürü şey var …