Sedanr1 Cok takvimine gore erkek diyor ama kızım olsa fena olmaz bir oglum var çoğu kişi de tuttu umarım bende tutmaz tabi nasta sağlık
Snmdrm Sedanr1 ne zaman belli oluyor kaçıncı haftalarda acaba 12. Haftadayım kaynana tipi var sende dedi doktorum ama sonra attım bende belki tutar dedi 3 hafta sonra gel bakalım dedi 1 hafta daha beklesem mi bilemedim .
Nahirep Snmdrm biz bizimkini 21 . Haftada öğrendik gerci ben acele etmedim gidip öğrenmek için 16 dan sonra belli oluyormuş
Snmdrm 7 mayısda gel dedi ilk sonra 30 nisanda gel gostermezse haftay gene gelirsin dedi :) ama bn hangi hafta gitsem bılemedim :)
minikkurabiyelerinannesi Mom578988 ilk bebeğimde erkek diyordu tuttu ☺️ Şimdi tekrar hamileyim bakalım bunda tutacak mı