Kızlar merhaba. Ben herkesin aksine adet sonrası test yaptım çünkü normal bi adet dönemi geçirmediğim için şüphelendim adetten iki gün sonra test yaptım Çok silik bi çizgi çıktı başka bir test aldım iki gün sonra yine çok silik yok denecek gibi bir çizgi vardı bugün yaptım negatif çıktı ama belirtilerimde var sizce kan vermeli miyim yoksa belirtiler psikolojik mi??