bebeklerim--- 26+6 cift yumurta oğullarım ☺️ 27 ye geldik çok şükür ☺️ Baya agirlastim. Nst’ye başladık. 🙊 27+3 te kontrolüm var bakalim. 30 a doğru karma tetanoz, difteri, bogmaca aşısı var. Ciğer geliştirici olur muyuz bilemiyorum, yapar heralde doktorum. Rahimagzi kapalı çok şükür 🙏🏻 ☺️ Benim de sezaryen olacak. En son gittiğimde zaten biri makat gelisi seklinde digeri hele karnimda yatay sekilde yatiyo 🤣 ayaklar midemde. Kafa sag kaburgamin altinda 🤣