BusenurR Kızlar adetim 7 gün gecti 5. Günde idrar testi yaptım silik bile yok negatif ama kasıklarım o kadar cok ağrıyo ki anlatamam uyuyamıyorum ağrısından ve akıntıda geliyo neden böyle ki normalde hic bu kadar ağrımamıstı
ozg011 Benim de ovulasyon son günü kızlar sol kasığım çok ağrıyor. Yürürken bile aşırı ağrı hissediyorum. Acaba neden 😔