ortak İyi akşamlar arkadaslar. 25 haftalık gebeyim. Hastane çıkışı almadım henüz. Kaç takım almalıyım sizce? İçinde battaniyesi olan takımlar var. Onlardan almalı mıyım? Müslin bez aldim 3 adet ayriyeten battaniyeye ihtiyaç var mı?
dilara0605 ortak canım hastane çıkışı bir tane alsan yeter gereksiz pahalılar o fiyata çocuğa daha fazla kıyafet alıyorsun inan bana
Drn34 ortak Penye battaniye illa ki olmalıymış annem öyle söyledi. Ben 1 tane hastane çıkışı aldım battaniyesiz. Ayrıca penye battaniye alacağım doğum yaza doğru olduğu icin
Smyye1B ortak Ben 1 tane 10lu 1tane 5li aldım. E- bebekten 2si 150₺ye geldi. Harici yenidoğan kıyafet almadım. Battaniye 5-6 tane olsun dedi annem müslin+penye olarak yenidoğan üşür yaz günü polar yerine onları örtersin dedi bide kusma vs durumları oluyormuş o sebeptenmiş
ortak Smyye1B ebebege bende baktım 10 li hastane çıkışları 200 liradan başlıyor siz ne zaman aldınız acaba
zamloss123 ortak kalın battaniye penye battaniye kundak tarzı şeyler de al canım sadece müslin yetmez bence