Kizlar hep soruyorum ama tekrar sorucam ya.. ben 34 haftaligim..benim son kontrolum 24 marttaydi.. bu haftalarda kontroller 3 haftada 1 e düşüyor ya.. randevu bulamiyorum..ve 35 haftada gidip gun almam lazimmis herkes oyle diyor(2.sezeryanim) 35 te degil de 36 da randevu buldum . O zamnaa kdr kntrolumun üstünden 1 ay gecmis olacak.. 1 ay boyunca muayene olmazsam bir sıkıntı olur mu.bebegimin hareketleri filan normal suan.
ve 36 da gttigim icin gun veirrler mi sıkıntı cikmazmi..