Elif_sena Epidural anestezili yani ağrısız doğum hakkında ne düşünüyorsunuz bebek için yada benim için bı risk olur mu deneyen var mı ??
Hlt-seyma21 Elif_sena vallahi ben normal doğumu epiduralle yapmak istiyorum doktorum da çok konforlu dedi öyle yapacağım Allah izin verip her şey uygun olursa