Azra_Mom 32 de çalışabilir/çalışamaz raporu alıyosunz, çalışabilir aldıysanz 37de tekrar çalışmaz raporu düzenleniyo bunları muhasebeye bildiriyosunuz, doğum sonrası da sağlıklı doğum yapınca doğum raporu düzenliyo hastane onu alıp muhasebeye veriyosunuz, sonra toplu olarak para yatıyo eapor parası süt parası gibi gibi bildirimlerle e devletten takip ediyosnz ne kdar sürede yatmıştı hatrlamıyorm bnmki pandemiye denk gelmişti ben geç almıştm ptt den