Merhaba sevgili anneler ben 30 haftalık hamileyim fakat epilepsi rahatlığım var kepra kullanıyorum bu durumda olup normal doğum ile bebeğini kucağına alanlar oldumu ? Devlet Hastanesi’nde doktorum normal doğuma teşvik ediyor fakat nöroloji doktorum sezeryan olman gerek sakin riske girme diyor sizler nasıl geçirdiniz bu süreci benimle aynı durumda olan var mı merak ediyorum açıkçası ?