uckedibirbebek minikkurabiyelerinannesi çok teşekkür ederim. Şuan biraz ağımı tutarak biraz da korse desteğiyle spor yapacağım zamanı bekleyeceğim 😊
uckedibirbebek symsymdk ben çok şükür şuan boğazımı tutabiliyorum. Bebeğim de çok emmiyor mama desteği alıyoruz. Rezene çayı, marul ve su ile sütümü korumaya çalışıyorum
DerinMavii uckedibirbebek kız toparlaniyoz daha yeniyiz hareket yok evdeyiz sürekli yarın birgün koştururken görürüz sjjdjd
uckedibirbebek DerinMavii gerçi havalar daha yeni ısınıyor. Bizim buralarda kar kalkalı daha kaç gün oldu. Hareket mareket derken toparlanırız. Bazen de kızıyorum kendime daha sezeryan yaram geçmemiş kilo derdine düştüm diye.