Bussbusss yan duruyor canım benim ilk kızımda 34 haftaya kadar öyleydi suan da ki kızımda 28 e kadar öyleydi 28 de bas asagı dondu 30 da geri bası yukarı çıkmış ayak asagıdaymıs suan sanırım yine yan duruyor cunku yan tarafta hissediyorum tekmeleri ve başını normal yani canı nasıl isterse öyle duruyorlar