rojdaa_5634 Nerminakyel01 Ben ilk gebeliğim de yaşadım. Çok şiddetli mide ağrım vardı ağlıyordum sürekli ağrıdan o derece. Doktorum Lansor ve R ile başlayan bir şurup vermişti. Bu arada o zamanlar 7 aylık hamileydim.
Yasemin34 Nerminakyel01 migdemde gastrit var çok kötü oluyorum doktorum pucet diye bir ilaç verdi onu kullanıyorum
Vione Asilem1 Mide koruyucu mu yoksa rennie /gaviscon/talcid gibi yanmayı giderici ilaç mı yazdırdınız? Hamilelikte mide koruyucu kullanabiliyorsak çok sevinicem de 😀
Vione Asilem1 Şimdi baktım mide koruyucuymuş. Bende gastrit var ilk hamileliğim aşırı mide yanmalı geçti. Mide yanmasından hamileliği aç geçirdim 7 kg ile doğuma girdim. Bu hamileliğim de yanmayla başladı daha 9 haftalığım. Ben de isterim valla o zaman😀
Nerminakyel01 Asilem1 sağlıkla kucağınıza alim insallah benim de 19+3 midem cok rahatsiz şimdiye kadar istedim vermedi insallah şimdi verir dayanamıyorum
Nerminakyel01 rojdaa_5634 allah sifa versin . Benim agrim değilde şişkinliğim yediklerimi dokunması söz konusu
Asilem1 Vione Haha iste canım ben aldım da bir kere içtim daha çok rahatsız olursam o zaman içerim dedim