Kızlar sizce doğum için erken mi 38+0? Tam bu tarihi isteyeceğim dr verirse eğer sezaryen için. Eşimin izinine göre ayarlamak istiyorum dr 37 38 uygun demişti. Ama yine de doğum yapan annelere sormak istedim. 38+0 anneleri sorun yaşadınız mı? Gün erken vs değil dimi ?