Cemretoprak Arkadaslar 29 haftalik gebeyim 3. Gebeliğin aslında ama ikisindede böyle olmadı oturur ken ,yada uzanıp kalkarken vajinada sızlama oluyor normal mi acaba sağlık ocağında da karnin baya assada dedi hemşire acaba bebek mi baskı yapıyor bilemedim