Kızlar bu benim 2. Gebeliğim bi de 3 yaşında oğlum var.. 9+2 deyim, öğrendiğim andan beri ne yemek ne su ağzıma lokma alamıyorum oğlumda da böyleydim 😔 bunda daha beterim sürekli bulantı ve halsizliğim var.. oğlumada ya kayınvalidem ya annem bakıyor saolsunlar .. ben ise kafamı kaldıramıyorum yastıktan napıcağımıda bilmiyorum 😔 prilam dr kullandım o da artık bi işe yaramıyor bulantılarınızı nasıl azaltıyorsunuz napıyorsunuz lütfen yardım edin