Valla canım ben spinal oldum. Bugün tam 1 hafta oldu doğum yapalı. Sezeryan olduktan sonraki gün kendim kalktım üstümü giydim çoğu işi kendim yaptım. Kimse inanmadı doğum yaptığıma😊 hatta 5. Günü çarşıya gittim işlerimi hallettim. Bence çok bı farkı yok bana göre spinal epidural. Ama hiç korkma sezeryan çok basit. Elbet ağrın oluyor ama basit bir karın ağrısı gibi düşün. İlk bı kaç gün ağrın olur. Onuda ağrı kesicilerle atlatacaksin